Systemy
głosowe

            

Systemy głosowe

Spójna integracja infrastruktury IT oraz sieci telekomunikacyjnych zapewniająca bezawaryjne wysyłanie i odbieranie danych głosowych umożliwia sprawną pracę wielu przedsiębiorstw.

Eximo Project posiada doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych systemów teleinformatycznych spełniających indywidualne wymogi dyktowane profilem działalności oraz rodzajem usług świadczonych przez klienta. Realizowane przez nas projekty obejmują kompleksową konfigurację central telefonicznych, budowę infrastruktury teleinformatycznej, budowę kompletnych Call/Contact Center oraz ich integrację z dedykowanymi aplikacjami biznesowymi.

Eximo Project


Korzyści

Znaczenie dla biznesu.

W zależności od potrzeb przedsiębiorstwa lub instytucji proponowany system teleinformatyczny może spełniać konkretne wytyczne usprawniające pracę. Dobranie parametrów wdrażanego rozwiązania do wielkości, profilu i potrzeb firmy skutkuje konkretnymi korzyściami, takimi jak:

  • Jednolity system numerów zewnętrznych i wewnętrznych.
  • Kontrola połączeń – na podstawie analizy danych możliwych dzięki systemowi raportowania możliwe jest jasne i precyzyjne określenie liczby i długości połączeń w dowolnym przedziale czasowym.
  • Korelacja danych – dzięki danym uzyskanym z wdrożonego systemu kontrolnego, możliwe jest prowadzenie statystyk porównawczych dla połączeń konkretnych osób.

Znaczenie dla IT

Możliwości konfiguracyjne i zarządcze systemów głosowych i telekomunikacyjnych umożliwiają budowę zarówno kilkuosobowych jak i zaawansowanych Call Center, w skład których wchodzi kilkadziesiąt i więcej stanowisk operatorskich.

Proponowane przez nas rozwiązania obejmują między innymi implementację technologii: 

  • ACD – automatyczną dystrybucję połączeń.
  • IVR – automatyczną obsługę głosową.
  • CTI – integrację systemu telekomunikacyjnego i informatycznego.
  • Kanały komunikacji oparte o wideokonferencje i czat.
  • Kontakt przez www – rozwiązania typu WebCollaboration.
  • Systemy nagrywania rozmów.
Doświadczenie zdobyte podczas wdrażania Call Center dla przedsiębiorstw z branży e-commerce, finansowej, produkcyjnej oraz administracji publicznej pozwala nam na kompleksowe przygotowanie systemu telekomunikacyjnego, łącznie z integracją różnych platform komunikacyjnych dzięki dedykowanym, własnym integratorom programowym.