Eximo Project posiada doświadczenie w projektowaniu rozwiązań z zakresu Call Center traktowanych jako istotny element zarządzania firmą przy użyciu metod CRM. Oferujemy kompleksowe rozwiązania stosowane w centrach obsługi telefonicznej dla średnich i dużych przedsiębiorstw, sektora produkcyjnego, finansowego oraz publicznego, w których obsługa zgłoszeń oparta jest na połączeniach telefonicznych.
W rozwiązaniach świadczonych u naszych klientów stosujemy między innymi:
Uwzględniając rozwój technologii i metod komunikacji z klientem oferujemy równolegle projekty i wdrożenia rozszerzonej formuły Call Center jakim jest Contact Center. Zastosowanie alternatywnych kanałów komunikacji z klientem, takich jak poczta elektroniczna, czat, formularze www, SMS lub wideokonferencje pozwala na efektywne wykorzystanie zasobów przeznaczonych do obsługi klientów oraz zwiększenie dostępności usług oferowanych przez Contact Center.
Korzyści wynikające z wdrożenia Call Center w firmie: