Eximo Project oferuje kompleksową usługę wsparcia technicznego użytkowników. Usługa świadczona jest zdalnie za pośrednictwem komunikacji elektronicznej (mail, formularz www, komunikator) oraz telefonicznie, dzięki profesjonalnemu Call Center będącym częścią naszej firmy.
Doskonale rozumiemy specyfikę działalności w firmach wymagających obsługi informatycznej, dlatego też za każdym razem dostosowujemy zakres i warunki wsparcia do indywidualnych potrzeb naszych partnerów biznesowych. Uwzględniamy rodzaj infrastruktury, profil i sposób prowadzenia biznesu oraz limity budżetowe.
Decydując się
na usługę zdalnego
wsparcia technicznego
nasi klienci zyskują:
Ponadto
wsparcie techniczne
Eximo Project
zapewnia:
Dzięki wykwalifikowanej kadrze inżynierów istnieje możliwość rozszerzenia wsparcia technicznego na opiekę całodobową w modelu 24/7/365 uwzględniającą serwis sprzętu i usług również w siedzibie klienta.
Jasno sprecyzowane warunki umowy minimalizują wpływ oddziaływania infrastruktury informatycznej na całokształt działalności biznesowej klienta.
Realizacja wszystkich zleceń związana jest ze szczegółową definicją prac w dostarczonym systemie do obsługi zgłoszeń użytkowników.
Rozwiązywanie problemów związanych z aplikacją w celu zapewnienia ciągłości jej pracy. Problemem jest każdy niezidentyfikowany błąd aplikacji powodujący występowanie incydentów.
Zadanie | Definicja |
---|---|
Rozwiązanie problemu |
Wdrożenie rozwiązania lub poprawki, koordynacja |
Zapewnienie nieprzerwanego dostępu do aplikacji dla użytkowników końcowych. Usługa pełnej dostępności świadczona jest w trybie ciągłym.
Zapewnienie optymalnej wydajności aplikacji poprzez zastosowanie metod i technik rekomendowanych przez producenta aplikacji dla jej optymalizacji, okresowe przeglądy konfiguracji oraz reakcje na zgłoszenia incydentów związanych z utratą wydajności aplikacji. Usługa zarządzania wydajnością świadczona w trybie ciągłym.
Zadanie | Definicja |
---|---|
Instalacja poprawek i aktualizacji (patch, upgrades, noty) |
Instalacja poprawek, not i aktualizacji związanych z |
Przegląd konfiguracji aplikacji |
Okresowy przegląd konfiguracji aplikacji pod kątem |
Rozwiązywanie problemów związanych z wydajnością̨ |
Rozwiązywanie incydentów i problemów z wydajnością̨ zgłoszonych przez użytkowników końcowych aplikacji |
Celem usługi zarządzania pojemnością̨ (capacity management) jest zapewnienie dostatecznych zasobów systemowych na potrzeby wzrostu zapotrzebowania aplikacji i elementów z nich związanych (bazy danych, itp.), takich jak moc obliczeniowa (CPU), pamięć́ operacyjna czy przestrzeń dyskowa. Usługa zarządzania pojemnością świadczona jest w trybie ciągłym.
Zadanie | Definicja |
---|---|
Przygotowanie projekcji zapotrzebowania na zasoby systemowe w oparciu o bieżący i przewidywany wzrost wymagań aplikacji |
Przygotowanie projekcji w oparciu o relacje kluczowych wielkości systemu i trendów w ich zachowaniu ze specyfikacją sprzętu. |
Projekcje wydajności sprzętu |
Przygotowanie i aktualizacja projekcji związanej z mocą przetwarzania danych (procesory, wydajność przestrzeni dyskowej, przepustowości sieci). |
Projekcje wykorzystania przestrzeni dyskowej. |
Przygotowanie i aktualizacja projekcji związanej z przestrzenią dyskową. |
Monitorowanie systemów składa się̨ z dwóch elementów:
Usługa monitoringu świadczona w trybie ciągłym.
Więcej o naszym autorskim systemie monitoringu F5Wizard przeczytasz tutaj.
System wsparcia technicznego oferowany przez Eximo Project udostępnia listę predefiniowanych typów elementów konfiguracji i typów relacji. Dzięki temu jesteśmy w stanie tworzyć i utrzymywać relacje z innymi zasobami, oprogramowaniem, usługami biznesowymi, komponentami i użytkownikami, co zapewnia wystarczającą ilość informacji do analizy wpływu na konkretny komponent.